Utagen!

utagen till att tävla Baltic cup! för er som inte vet vad baltic är så är det en internationell hopptävling som inte bara går i Sverige utan lite överallt här på våran lilla planet. det är en tredagars cup och jag ska köra LA LA+5 och LA igen , jag tror att det var så, alltså bara en klass om dagen! så taggad! nånting jag saknar dock äratt ha en "tävlingskompis" .. typ i dom tidagare ponnyåren och så , men så är det , det är bara att skaffa nya kompisar ! målen för denhär cuppen är självklart att försöka bli placerad! det är ju trots allt en internationell tävling så blir man plaserad blir det en heldel Champ Poäng i TDB ! taggade är vi iallafall!
en bild på mej och Dee som jag hade förra året tror jag , fin tjej. hon hade dock en magsjukdom som tillslut tog hennes fina liv! vi hann att starta en klass tillsammans!<3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback