Saker få personer vet om mej..

* när jag handlar kläder från Internet blir jag super stressad.
* jag är rädd för att lukta illa eller känna lukten av ngt äckligt.
*jag är rädd för att kräkas.
*jag hatar när folk som inte kan sjunga,sjunger ändå.
*jag är tondöv och saknar takt känsla.
*väger jag mer än 53 så är det för mycket (rädd för att bli tjock) nu menar jag inte att man är tjock bara för att man väger si och så men jag vill inte väga mer.
*min dröm är att rida i globen eller på Edberga planen i Åtvidaberg.
*jag HATAR smala tjejer som säger att dom är tjocka och måste banta!
*jag hatar folk som inte gör kommatecken eller punkter!
*jag har lättare att prata på engelska än på svenska.
*jag har velat ha navel pircing i 5 år och när mamma sa ja för 1 vecka sen så ångra jag mej...
*jag hatar facebook.
*när jag ser mej själv  i spegeln så gör jag oftast nån ful grimas för jag har svårt att va seriös .
 


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback