Ett Behov?

Nu har jag så att jag klarar mej ett tag , allt kommer från "The body shop" och har jag någonsin pengar över så går jag och handlar där! Här är en lista på sakerna jag har.
Bodybutters:
Chocomainia. , Moringa × 2 , Strawberry × 3 , Shea × 2 , Coconut × 2 , Olive , Mango , Satsuma , Cranberry Joy.
Lipbutter:
Passion fruit , Rasberry , Strawberry , Clementin , Watermelon.
Parfymer:
White musk , Cherry blossom , White musk libertine , Pomegranate natrulift.
Tvål och sånt:
Coconut shower cream , Cranberry joy body polish , Cranberry joy shower gel , Cranberry joy hand soap , White musk hand soap , Vanilla body lotion , Vanilla body mist , Ginger sparkel hand cream , Lavender massage oil.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback